MKTG NaM - pasek na kartach artykułów
2 z 5
Przeglądaj galerię za pomocą strzałek na klawiaturze
Poprzednie
Następne
Przesuń zdjęcie palcem
Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i...
fot. Fot. Alexander Grey/unsplash

Jak prowadzić lekcje, aby dzieci lubiły matematykę? Sprytne i sprawdzone metody i triki

Co wolisz?

Ta strategia wymaga od uczniów zaangażowania się w rozmowę i uzasadnienia swojego myślenia.

Nauczyciel pokazuje dwa obrazy przedstawiające: okrągłą i prostokątną pizzę i pyta uczniów: „Czy wolałbyś zjeść dwa plasterki z okrągłej pizzy o średnicy 12 cm, która została pokrojona na osiem kawałków, czy zjeść jeden plaster z pizzy o wymiarach 15 na 10 cm, który został pocięty na sześć kawałków? W tej rozmowie uczniowie muszą porównać wielkość obu kawałków i będą musieli uzasadnić swój wybór – mówi Danuta Sterna. - Jest to rodzaj pytania kluczowego, które polecane jest nauczycielom stosującym ocenianie kształtujące.

Zobacz również

Apel europosła i prezydentów śląskich miast do Andrzeja Dudy. Śląski częścią kultury!

NOWE
Apel europosła i prezydentów śląskich miast do Andrzeja Dudy. Śląski częścią kultury!

Piwko na ławce w Pelplinie, a w portfelu narkotyki

Piwko na ławce w Pelplinie, a w portfelu narkotyki

Polecamy

10 najtańszych miejsc na wakacje. Nie zgadniesz, który kraj wygrał!

10 najtańszych miejsc na wakacje. Nie zgadniesz, który kraj wygrał!

Mąż Anny Romantowskiej był gejem. Dzisiaj jest singielką z wyboru

NOWE
Mąż Anny Romantowskiej był gejem. Dzisiaj jest singielką z wyboru

Domowa oranżada i lemoniada z czarnego bzu. W gorący dzień nie ma nic lepszego

Domowa oranżada i lemoniada z czarnego bzu. W gorący dzień nie ma nic lepszego